Conform legii in vigoare, politica de retur este valabila 14 zile. Daca au trecut cele 14 zile de la receptia comenzii produsele nu mai pot fi returnate.
Este important sa verificati produsele calitativ si cantitativ in momentul preluarii de la curier. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. Daca curierul va livreaza produsul deteriorat, acesta trebuie fotografiat si refuzat. Fotografia trebuie trimisa catre noi pentru a putea sesiza compania de curierat.
Un produs poate fi returnat daca este neutilizat si in aceleasi conditii calitative si cantitative, cum a fost receptionat. Este de asemenea recomandat sa fie ambalat ca in momentul in care ati facut receptia.
Neutilizarea produselor in termen de 14 zile de la receptie, nu atrage dupa sine si prelungirea termenlui de retur.
Cateva tipuri de produse sunt exceptate de la retur. Produsele care au fost realizate ca si comanda speciala sau aduse in stoc doar pentru o comanda specifica.
Produse nereturnabile:
Toata gama de usi de interior
Plinta vopsita din MDF
Produsele realizate pe dimensiuni la cerere si nu se afla in stoc „Comenzi Speciale”
Finalizarea unui retur este posibila doar daca prezentati si factura sau dovada achitarii produselor.
Dupa ce produsul returnat a fost receptionat, calitativ si cantitativ, va vom notifica prin email in legatura cu acordul sau dezacordul returului.
If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.
Produse ce au intarziere la livrare
Daca nu ati primit produsele in timpul dorit, compania nu isi asuma nici o responsabilitate. Responsabilitatea intarzierii livrarii apartine direct firmei de curierat.
Produse din categoria „Promotii” sau „Lichidare stoc”
Produsele aflate in categoria Promotii sau Lichidare stoc nu se pot returna.
Aceste produse se pot doar inlocuii, daca au defecte de fabricatie sau nu sunt conforme cu comanda. Daca doriti sa inlocuiti produsul va rugam sa ne trasmiteti un emai la adresa magazin@universal-decor.ro.
Returnarea produselor prin curier
Produsul poate fi returnat dupa ce ati efectuat o solicitare de retur la adresa de email magazin@universal-decor.ro si aveti confirmata atat returnarea produselor, cat si adresa la care sa fie trimise.
Plata serviciului de curierat pentru returnarea produselor intra in sarcina dumneavoastra. Costul de transport nu se returneaza. Exceptie fac cazurile in care au fost trimise de catre noi produse neconforme cu comanda sau cu defecte de fabricatie.
Ne poti contacta pe email la magazin@universal-decor.ro pentru orice detalii cu privire la retur si ramburs.